Hírek, események

Adminisztrátor munkatársat keresünk

Adminisztrátor munkatársat keresünk

 

 

A Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet Adminisztrátor munkakörbe keres munkatársat heti 20 órás munkavégzéssel.

 

 

Feladatok:

  • Pénzügyi bizonylatok és számlák előkészítése a könyvelés részére, az ezekkel kapcsolatos belső feladatok ellátása, a kapcsolódó nyilvántartások vezetése
  • Számlázás/számlázó program kezelése
  • Banki utalások indítása
  • Belső dokumentumkezelési folyamatok és a központi iktatás adminisztráció vezetése, archiválás
  • Az Egyesület elnökségi üléseinek dokumentálása, jegyzőkönyv vezetése
  • Pályázatokhoz kapcsolódó adminisztráció
  • Folyamatos kapcsolattartás az Egyesület tagjaival
  • Napi ad hoc ügyek intézése
  • Postai ügyintézés/levélfeladás

 

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • 2 - 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Irodai programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel stb.)
  • Pontos, megbízható munkavégzés

 

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés
  • Családbarát munkakörnyezet
  • Összetartó, támogató csapat
  • Stabil munkahely
  • BKV bérlet

 

Munkavégzés helye: Budapest, XI.

Munkaidő: Hétfő-Péntek 9:00-13:00, vagy 10:00-14:00

 

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az alábbi email címen lehet: iroda@magyarhal.hu



« vissza